sexuell vardag!

en vännina till mej och jag har pratats vid lite.. lite angångde sex. sex när man blir äldre, och det är inte mycket äldre vi pratar om nu. endast typ 5 år. alltså är man inte gammal man är ca 25 år. är livet slut då? äääär det dååå? eller för er som inte fattar, är sexet slut då? är det så att man helt plötsligt ska sluta ha mycket sex även fast man är nykär eller helt enkelt bara älskar sex?! (inte för att jag gör det)...
jag förstår att äldre människor som levt tillsammans med varandra i 30 år inte har lika mycket sex men, även fast jag är äldre, vi säger lika gärna 25 som 65 och jag blir nykär, visst fan kommer jag ha mycket sex. det ska gudarna veta!

en kille sa en gång till mej att han trodde på ett översexuellt samhälle. och jag instämmer helt och hållet. och vi båda enades om att detta var positivt! helt positivt. hellre översexuellt än undersexuellt! för vem fan vill vara under??

mycket här i vardagen handlar om sex, typ... alla låtar mer eller mindre! ja jag tänkte på massa saker tidigare idag men kommer inte på nu. hm!

iaf, det jag ville komma till är . jag tycker absolut att alla borde ha mer sex om ni väl kommer sluta när nu är 25 tidigare, eller skitsamma vilken ålder ni kommer sluta ha sex, ha det mer iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0