jag ser världen på mitt eget sätt

när jag gick i 9an så sa en lärare en gång till mej att om man har problem med matten, ja då har man problem med alla andra ämnen också. det var ju inte direkt ett lyft för mej som inte va en guldklippa på matte...
iaf kämpade jag vidare och jag slutade i både 9an och gymnasiet med G i matte! nöjd var jag.

för några veckor sen så släpper min syster på att hon inte tycker jag är så smart.. inte så smart inte allmänbildad och inte intelligent. men. det finns ett men. MEN jag är glad ändå, jag är glad iaf! och det är jag verkligen. jag må vara lite osmart men visst fan är jag glad iaf.

däremot så kan jag ju skylla allt på matten... för det är ju där allt bottnar sig tydligen. jag är kass på matte därför är jag kass på allt annat också. förutom att vara glad.

ibland känner jag mej lite som ett mongo skulle man kunna säga, fattar inte så mycket(men tar ofta reda på sakerna via min älskare, google)  men jag är sjukt glad iaf! som ett mongo!!

om det är någon mer som känner igen i detta tillstånd så hör av er. för jag vet att det finns fler av er där ute som bara har G i matte och inte är så smarta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0