jag har magvärk

Jag ligger här i min säng i willsans tomma lägga och funderar. När jag är ensam tänker jag ofta på döden. Många gånger på att jag vill testa att dö redan nu för att se vem som blir ledsen. Typ vem som kommer på min begravning. Jag undrar vilka som lallar omkring och går till min begravning bara för att man borde, för att "alla andra" går. vilka gråter mer än en tår och vilka som tycker att det räcker med att skriva "r.i.p" på min facebook-wall. De här tankarna får jag speciellt när jag träffar en ny kille. Nån som man egentligen inte känner så bra men fattat tycke för. Någon som knappt känner alla ens kompisar och inte träffat ens föräldrar. vad skulle han göra om jag dog? 
Jag tänker mig ofta in i tanken att en kompis dött. Då sätter jag på en lugn låt och leker dramaqueen och på så sätt testar vår egentliga vänskap, typ om det gör ont i magen.  Ibland testar jag magvärken med folk jag ogillar, för att se om ja egentligen tycker om personen. om jag skulle få dåligt samvete om han eller hon dog. är jag konstig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0