en kvinnlig detalj

jag förstår varför tjejer smörjer in sig mer än killar eftersom "dom" har sagt att kvinnans hud är xantar gånger torrare än mannens. men jag förstår inte varför tjejer använder väska och inte killar? (finns undantag)
men varför? varför måste tjejer bära med hela livet i en väska? tex om man ska ut, varför inte bara ha med sig korten,pengar och mobil? det behövs inte mer.. men tjejer ska ha en väska som är större än min röv. och den ska vara fylld med mer skit än i min röv också. ursäkta språket!
iofs är jag inte bättre själv men jag ska nog försöka sluta använda väska så mycket som jag gör och som är så fylld och tung med en massa onödigt fix.


Kommentarer
Postat av: Puffe

sötaste fröken hagman. jag vill ha uppdatering i bloggen nu jo :o) kollar varjeee dag...hihi. puss på di å känn ingen press, naj naj ;o)

2011-06-12 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0