Ja, jag vet hon är söt men håll tillbaka, för jag kommer, jag kommer

På riktigt, okej jag förstår när man är utomlands att det kan hända där, att killarna glider upp lite för nära och lite för påträngande och frågar, vart man är ifrån att man troligen är den vackraste dom sett osv.. Men är det okej att basängragga????? Helt på riktigt, jag går dit simmar och drar, och vill inte att nån 35 årig, lönn fet jugge ska börja limma. Och desto mindre är det okej att ragga med tatueringaras hjälp. Som om vi har nått gemensamt bara för vi båda har tatueringar... Men sen därå när han redan börjat prata tänker man ju, han kanske har nått vettigt att säga eller han kanske kan lära mej nått. Här dömer vi ingen. Och det första han börjar prata om är Volvo??? (igen) på riktigt!!!!! Ser jag ut som en fordons brud nu också och här i just denna stund går min hjärna på högvarv. Jag sa iaf att jag var tvungen att kila och han slutar med... Du har snygg kropp, ska vi fika?? Imorse ville jag inte gå och simma....... Man skulle kunna säga att jag börjar bli en tvättäkta göteborgare snart, igår skulle jag ta mej till stadsbibloteket. I efterhand kan vi säga att jag va på stadsvandring istället. Gick 30 min åt fel håll och lite lätt vilse i vackra Göteborg, tillslut kom jag rätt och kunde skaffa mej ett mycket användbart lånekort. Fylleslag nr1 inträffade också här i Gbg i lördags, då en vis man släppte på att Gbg är det nya Gotland, och jag tänker fortfarande ja vad fan tänker jag fortfarande? Jag älskar Göteborg!

Kommentarer
Postat av: puffe

uuunderbart å se att du hittat tillbaka till bloggen. mera mera inlägg :o)

när e du tebax på öjn gullet? kraaaaam

2011-04-05 @ 08:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0