grattis till ditt nya jag

helt plötsligt så känner jag mej super kluven...
igår berättade min chef för mej att jorden har roterat eller nått dylikt så att dom flesta har bytt stjärntcken..
så alltså, från att ha varit en stark skorpion att mina 20 höstar så är jag nu en jungfru.
och detta gör mig alltså kluven, varför?! jo.
jag har ju alltid känt mej som en skorpion, lite mystisk, biter till när man minst anar och ni vet allt det där. absolut jag eller hur?.. öhm.
och nu, jungfru?, hur kan detta bli så fel. dom 2 största motsatserna. nu ska jag tydligrn vara oskuldsfull och tråkigt, världsvan och en söt flicka.
vet inte riktigt hur jg ska bete mej eller hur jag ska föra mej som nybliven jungfru.
så om nån utav mina 9 trogna läsare är jungfru eller iaf va det så lämna ett spår och säg hur fan jag ska vara! tack på förhand.

sen vill jag även säga grattis till dom som har fått äran att bli det nya stjärntecknet som har tillkommit. ormbäraren. verkligen, graaaaattis, vem fan vill inte vara ormbärare, akulle känna mej lite som harrypotter och vem vill inte vara harrypotter?, kunna trolla och är alltid den smarta i gänget, och vem vill inte vara den smarta i gänget? komm med lösningar och leka einstein, och vem vill inte vara einstein? okej, nu har jag gått för långt. iaf kul med förändringar, ormbäraren, jag hälsar dej välkommer in i stjärnfamiljen!

Fakta: Ditt nya stjärntecken

Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 28 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0