en bra visslare

att klappa händerna och vissla är nått som jag gilllar, jag gör det väldigt gärna faktiskt.
så gärna att jag gör det omedvetet och man kommer på sig samma sekund som en kvinna går förbi och tittar på mej som om nått vore fel. men hon vet inte varför eftersom jag ser fullt normal ut utifrån, men ni ska bara höra alla mina knäppa och konstiga tankar!

vissla det gör jag alltid på jobbet, det liksom lugnar mej på något sätt men får mej att känna mej helt lycklig och prillig i hela kroppen, min favorit vissellåt är robin hood! denna låt brukar jag även vissla med min syster, vi kallar oss dom visslande systrarna (vi är öppna för förslag om namnbyte om så ges)

klappa händerna är det faktiskt inte bara jag som gör, mer än 80% på krogen på gotland gör det! men då ska jag säga att det är bara här.
var på annan ort och festade till det lite och första sekunden kände jag mej som ett fån när det var en manlig figur som kom fram gungandes och fråga vad fan jag stog och klappa händerna för?!

men andra sekunden ja då tänkte jag att fan vilka fån dom är som bara står där och gungar lite med rumpan.

klappar händerna och vissla det gör jag och jag blir glad av det!

p.s ska försöka spela in så ni kan få höra mej vissla, pappa sa att jag var bra på det! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0