Kan man smeka på ditt namn?

Att bli kallad för söta grejjer är ju en av det saker man älskar nör man flirtar och håller på med någon, eller bara över huvud taget. Att bli kallad för olika nicknames.tex som, gullet, honey, raring, hjärtat..alla dessa små puttinuttiga superduper gulliga orden man bara älskar när nån kallar en för. Tillochmed jag älskar det, men kanske är detta för jag inte har något annar smekis än dessa små gulliga kärleksord, det kan vi kalla dom. Jag heter ju som jag tror ni vet annie och det finns inte så mycla att smeka på i namnet annie, däremot finns det mer att smela på på mej, höhöhööö. Emhh ja. Det jag vill komma till är iag att jag har blivit kallad för, kan vaa det fulaste och oputtinuttigaste kärleksordet i historien. Och det är MYSTANTEN, men på riktigt, mystanten??? Ska jag bli glad för att jag blir kallad för en gammal tant som säkert är dubbelt så stor om rumpan än mej, som säkert har sina bröst som mage och där kan hon lägga sina nybakta kakor som hob just har bakat, mystanten är säkert en ganska pördig tant som myser runt i en onepiece hemma och tar dit hennes manliga vänner för kaffe och kakor. Tabkr som kom direkt efter jag blivit kallad: är jag gråhårig? Ser jag ut som en tant?( domflesta brukar tro jag är lesbisk pga frisyren) har jag såå stor rumpa? Okej ja det har jag men iaf. Klär jag mej tantigt? Eller vsd är det han grundar på att jag är en mystant eller kanske kan tror att jag kommer bli en mystant... Hm. Om ni 4 st som läser detta kommer på vsrför eller om ni kanske skulle kalla nån för mystant. Varför och hur skulle du förklara dej om hon fråga. Det är läxan till nästa vecka. P.s det finns heller ingen motsvarighet som låter lika bra som mystantet... Mysgubben? Det ligger helt fel i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0