fröken detalj

alltså. ibland undrar jag verkligen om vi tjejer släpper på alldeles för mycket detaljer?!. eller om vi snackar alldeles för mycket om privata grejjer. jag gör det iaf, och mina kvinnliga vänner också. såfort nån har träffat en kille, haft sex, gjort något sexuellt(för det är ofta det intressanta) eller något annat utöver det vanliga som...?! iaf. det vi ofta är intresserade av är iaf det sexuella! så fortsattning, mina vänner fått hugg så berättar vi allt! och då menar jag verkligen allt. vilka ställningar, vad det smaka(om man smaka) storlek, kulorna, hårväxt, röv, bröst, läten, ord,mys, meningar, alltså alllt! sen kommer den stora frågan, pratar ni killar om sånt? nej!! för jag har frågat, frågat ett antal killar om ni pratar om detaljer och allt sånt som vi gör. men alla har svarat nej. det ända ni kanske frågar är -fick du krypa på? yepp.. good for you! ungefär. men igår gick det upp för mej. ni pratar säkert också, exakt lika mycket som oss. men ni säger det inte, ni kan inte säga det till oss tjejer. för då vet vi, då vet vi att ni säkert berättar allt och pratar om det till era vänner och det vill ju inte vi tjejer tydligen... (fast vi får göra det mot er) och ni kan ju inte säga det till oss för då vet jag, och säger det till mina vänner och då kan du varken ha sexm ed mej eller mina vänner som jag sagt det till för vi inte vill, för vi vet om att du kommer berätta för dina vänner.. så allt går i en ond cirkel! men å andra sidan visste vi redan detta och pass på, detta är inte sagt utav mej, tillochmed en kille som sagt detta- för killar är svin och är ju bara ute efter en sak. men vad fan säger att vi inte är ute efter en sak också då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0