mina bröst och jag

Borde egentligen inte ursäkta mig för uteblivet bloggande eftersom det är min blogg och ingen annans. Men jag gör det ändå eftersom jag blivit så självförtroendeboostad av många fina vackra härliga gudomliga supersmarta läsare tjatat om uppdatering. Tack och förlåt.

Mer än det här tänker jag dock inte uppdatera idag eftersom jag har ont som fan i låren,  har hårdare tuttar än betonghusen som fortfarande stod upp efter jordbävningen i haiti OCH en mage som beter sig precis som om jag skulle ha megadiarré. Ja, det är precis så det känns att ha mens den 20 juni 2010.

Så snälla, vore mycket beundransvärnt om ni kunde be några böner för mig och min mens. Eller skänk oss åtminstone en tanke.

Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0