ligga åt folket

en sak. jag blir förbannat, på måndag och tisdagar ja då ska man inte förvänta sig att det står nått vettigt som, " jag tycker det är sexigt med sockiplast...." eller, "utan mitt läppstift känner jag mej, bar, naken, exposed, rädd, nervös." nejnej. för då, dom enda jävla statusuppdateringarna som står då, det handlar om jävlafuckingfitt PH, allt från vem som åkte ut, vem som är stördast i huvet till vem som knullar vem, jag hatar det, jag kan definivt säga det, verkligen. jag hatar dessa statusuppdateringar om PH. tackförmej.

p.s den som vinner pris för "mest uppdateringar om PH" blir diana airikainen(ej korrekt stavning) aka, diana air eller som hon själv kallar sig cludkid dirtee d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0