svarta tapeter, kalla trumpeter, blodpannkakor och planeter

jag är i helt fel stämning, och tror jag har varit i det hela veckan.
vem bestämde att det ska vara fredag idag? för mej är det måndag..
och i måndags så kunde det lika gärna varit fredag. hela veckan har varit fel.
så, nu ska jag försöka komma in i fredags stämning,
alltså, jag har klätt mej fredagigt, jag ska försöka göra saker som man bara gör på fredagar...
alltså. hm. åker hem till cecilia, bjuder på mitt fina bröd som jag så duktigt har bakat och sen ska jag inte röra min feta röv på hela dagen, inte förens jag ska jobba kl 17.00.
puss.

p.s jjag gillar inte att åka båt, och inte heller att åka båtbuss, det finns så många % att hämna brevid nån tant som äter en äcklig ostmacka och luktar ost eller nån gubbe som hostar galla hela resan.
jag har tur idag. det är allt jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0