stockholms kyss, up my ass

försov mej gjorde jag imorse. jag hade bestämt mej att jag skulle vara på centralen kl 09.00.. jag vaknar 08:45. tydligen har jag... till ochmed jag stängt av larmet i sömnen, vilket hör till ovanligheterna. iaf så sprang jag runt som en virrig höna där hemma imorse, tog ett djupt andetag och ställde mej för att göra mackor till frulle. ja, jg gjorde dessa med kärlek, fyllda av kärlek och en massa gottis på, ( dom tog 5 min att göra, tänk er då vad mycket gott man hinner lägga på). springer ner till tunnelbanan ser ut som elisabet höglund i håret,

vilket är såhär jag menar nästan alla äldre ser ut.. plus jag idag då..
iaf, springer och har brådis, måste hinna med båten, måste hinna med båten är det ändå som snurrar i mitt huve vid denna tid., plums. en gubbjävel springer in i mej eller går, faktiskt ganksa sakta, så det skule lika gärna kunna varit jag, men det säger vi inte. för då kan jag inte vara arg. iaf så ramlar, eller faller, eller ena utav mina 2 underbart goda mackor plumsar rakt ner på marken. ni kan ju faktiskt tänka er att jag ser exakt ut som denna underbara elisabet på bilden här uppe.. exakt så, fast lite argare när jag såg min frukost åka ner på det kalla golvet i tunnelbanan.

tänkte lite på kista nyss, underbara kista, verkligen. jamen gud vad jag älskar kista galleria, väldigt mångkulturellt och så härligt många ansikten med så många olika viljor........... hoppas ni förstår min ironi. för alla dessa ansikten jag sett där, har jag fan inte sett mycket till vilja i dem. men så igår när jag jobbade, undrade jag, VART FAN HAR JAG HAMNAT? en kund kommer in, jag säger hejhej, med en smajl på läpparna och med min fina stämma går det ju inte att vara putterellerbupp. tillbaka får jag ett YOOOOO!
en annan kund, än en gång försöker jag mej på att le med ögonen som min kära vän tyra banks har lärt mej och säga hej på det vänligaste sättet jag kan. tillbaka får jag sshooo. vet fan inte ens hur det stavas och inte heller hur man säger det utan att låta fånig.
 stockholm hatar mej, med glimten i arslet, eller ögat menar jag.


Kommentarer
Postat av: jannike

HAHAHA! Jag hade viljat sett dej imorse, småstressad, därmed småirriterad och sen mackjäveln på smutsgolvet. Vilken syn! Men du kom med båten iaf och det är huvudsaken! :) puss på arslet med glimten!

2010-01-11 @ 19:05:39
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: puffe

asg YO på dej gumsan ;o)

2010-01-11 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0