sex med cullen

alltså, jag skulle kunna tänka mej hur det är att vara ungkarl och leva med några andra killar i samma lägenhet, jag skulle kunna tänka mej det nu, och jag tror jag vet hur dom tänker och tycker, hur dom vill och vad dom framförallt vill.
för...... här i denna lägenhet är det som en ungkarlslya, så som jag har fantiserat om att det ser ut. och vi, vi är 4 tjejer, som skulle kunna göra mycket för sex just nu, och vilken ungkarl tänker inte på sex med än allt annat?

jag trodde aldig jag skulle säga det, och det är nästan så att jag inte får säga det, men. ingen kille kommer nog nånsin uppfylla mina drömmar.... inte efter att ha sett edward cullen. alltså det är kört både för mej, alla andra tjejer som tycker denna man är det sexigaste man sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0