rubrik

jag ska säga er att det är bara roligt och skönt att stiga upp klockan 05.30 för att sedan åka till båten, och när man kommer till terminalen så ser man att båten går 08.30. kung! jätte kul.

och inte har jag bättre tur på båten heller, nej! sitter brevid en kille som inte har fattat att han har på ljudet på datorn så jag kan slå vad om att alla på hela restaurang torget hör han och hans film. HAN HAR HÖRLURAR, också... och fattar nog inte varför det är så jävla dåligt ljud i dom.

och min tur fortsätter, mitt emot mig har jag en kille som har hotat mej, skrikit alla guds fula ord åt mej, ringt och skällt ut mej, det känns så tryggt här på båten just nu. gud vilken bra morgon!

p.s båten luktar konstigt, liksom sådär, man får ingen good feeling när man kommer på den. d.s


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ett geni!!

Jag har i två års tid försökt vara hipp. Men utan att lyckats. Vissa dagar, väldigt få...har folk sagt "gud vad fin du är idag". Under de tre senaste dagarna. När ja lyssnat på dina råd och tankar kring mode. Har ja varje dag fått höra att ja e het som fan. TACK annie för att du har väglett mig. Glajjerna och västen gjorde susen. Du gjorde så att ja vågade köpte dem. du e min stylist! love you!

2010-01-27 @ 21:42:41
URL: http://charmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0