natura

för några minuter sedan så fick en av mina vänner ett mycket intressant sms, smset lyder såhär:
sugen på att ligga?:).

och är inte detta härligt? dom pratar inte allt för ofta, lite dåochdå. men inget tjaffs eller trams. bara rakt på, inge grått liksom. svart eller vitt är det som gäller. orkar inte med allt detta tjaffs om, blablabla. ska vi träffas och se på en film, när killen/tjejen egentligen menar att han/hon faktiskt bara vill doppa lite, eller få sig lite.
inget drama utan bara ett ligg. mer sånt åt folket, mer ärlighet bakom korten och spelet.

nu svarade dock min vän nej till detta erbjudande, vilket också säkert var skönt för han.. för då kanske om hon hade kommit för han bjöd på lite film, ja då hade han ju uppenbarligen blivit mycket besviken om han inte fick till det. bra gjort(med finlandsvensk dialekt).


observera också att jag har blivit en mycket flitig bloggare, plus att jag måste ge mej själv ett plus för alla bilder. ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0