staff

ikväll har jag jobbat på jackandjones, för er som vill veta.
och för er som skiter i det kan ju läsa detta i stället.
efter 45 minuter, så hade 3 olika kunder frågat efter mitt namn, en kund om jag var utlänning, en om jag var gift, samma sa också att han skulle bjuda ut mej när han kom hem från sin semester, en frågade om jag skulle söka till idol,.... och jag sjunger fan inte bra! en frågade om jag var kines, detta är andra gången jag har blivit kallad för kines, jag börjar se ett mönster....
allt detta, malin och bellen, hur orkar ni?
och tro mej, jag var inte ens på mitt snygghumör idag, heee

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för mönster du ser??

du har väl inte så asiatiskt utseende?

2010-01-20 @ 17:42:53
Postat av: anniesen

ja, okej. fel skrivet. inte ett mönster. men tydligen har jag väl lite av ett asiatiskt utseende... eftersom det inte var första gången nån frågade om jag var det?. det var det jag började se som en mönster!

2010-01-20 @ 22:14:48
URL: http://anniemed.blogg.se/
Postat av: Malin

Grejen e att jag fått höra det med. "vilket land är du ifrån" då har ja tittat på dem. undrat om de verkligen tror jag är ngn annanstans ifrån eller om de ser i syne. Fel på synen kanske?! Färgseendet kanske e olika från olika kulturer?! hahaha!



Ja du Annipanni...man tar det som komplimanger och försöker istället sälja! Ja berättade väl om kunden som friade till mig, på riktigt...

2010-01-20 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0