jannieochannike

har så många bilder på oss 2 som jag skulle kunna lägga upp, men det är på just den här vi är som lyckligast, och det tror jag alla ser också.
idag vill jag att vi alla, verkligen alla som läser denna blogg(vilket är typ, du och jag jannike) vi alla ska tänka på dej, jag ska tänka på dej hela långa dagen, även när jag står i duschen och sjunger, när jag sitter på toa och klämmer, tilloch med när jag eller nej inte jag, om nån av oss eller,. den som onanerar idag, måste även tänka på jannike, och om jag gör detta idag är en frågan, men om jag gör det, så ska alla mina tankar gå till dej.
för idag är din dag. grattis hjärtat

Kommentarer
Postat av: jannike

Jävlar den som inte tänkte på mej när den onnade!

Haha underbara diuu! :)

2010-01-24 @ 14:11:04
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina ni är!

2010-01-24 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0