jag kan själv....

jag har på tänkt på detta med oralsex på senare tid, och om man hade kunnat, liksom om kroppen var byggd så att man skulle kunna ge sig själv oralsex, hade du gjort det då? och sen undrar jag om man hade tyckt det var tråkigt när ens partner sen gjorde det?, självklart är det skillnad, men hade man tyckt om det lika mycket? eftersom man hade kunnat göra det när man vill, vissa hade säkert gjort det flera ggr om dagen,(absolut inte jag, nejnej. jag har på senare tid blivit nunna). och sen undrar jag, vilka hade itne gjort det?, pga att dem blir äcklade? isf, har man då problem med sig själv, om man inte skulle kunna tänka sig göra det på sig själv,.. ja man vem fan skulle vilja göra det på dig då?, nej! förbannat vad krångligt, tur att våra kroppar inte är byggda på så sätt!
jag undrar hur många gånger om dagen marilyn manson gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0