inka dinka doo lillisen

en annan del av mej. eftersom jag fortfarande inte tycks ha kommit i form för alla dagar i veckan, så har jag därmed ingen söndags ångest, men det kommer väl kanske på onsdag eller tosdag då jag tror i mitt huve att det kanske är söndag.

tänkte att ni kanske undrar hur det går med min förresten.. för det undrar ni väl? ja det klart! jo, det går fint, med en 50öring i skon går tydligen allt galant, jag blev dumpad, jag har ramlat, fastnat i en tunnelbane dörr, fått en jävla massa skäll på kista av alla kunder, alla mina underbara mångkulturella kunder som jag tror helst skulle vilja spotta mej i ansiktet, som inte fattar när jag pratar gotländska och som tror man kan pruta på veromoda?.
allt går fint för mej, jag hostar 10 ggr i minuter och slemmar runt som en snigel, eller nej, det där lät för äckigt. men det är en del slem med.

sen har jag tänkt på en sak, hur många i porr film, eller av alla dessa flickisarna, eller brudarna är dom nog mer, alla dessa brudar, hur många tror ni verkligen njuter av :
?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med slem hoppas jag är helt tolkningsfritt. Själv tolkar ja de helt efter ett och samma killnamn.. S

2010-01-18 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0