i år ska jag använa allt som går att användas

jajaja, kom hem vid 6,hyffsat tidigt tyckte mamma?. gick upp vid 7, har varit ute och sprungit, joggat enhalv mil, 100 armhävningar, 50 situps, cyklade in till stan och hem igen, drog till kalkbrottet och simmade några varv, sprang hem, gjorde frulle åt family, körde lite boxning, dansade, och japp. nu är jag klar. ungefär såhär mår jag, eller tänk er att ni skulle gjort allt detta... tänk er då hur trött kroppen är, så är min kropp. huvet mår bra men kroppen är dessvärre inte riktigt van med detta, särskilt inte efter denna höst.
detta resulterar till att det måste ha vart en bra kväll igår, eller?


Kommentarer
Postat av: puffe

hahaha. jag trodde stenhårt på dej i början när du skrev att du gick upp klockan sju och joggade en halvmil...sen gick det utför...haha, tänkte att såhär galen kan inte ens annie va ;oD

gott nytt år söjte dui

2010-01-01 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0