du satt på min högra skinka

annars så tror jag, eller jag vet. jag vet att jag har världens bästa vän. jo, vad gjorde hon? vad gjorde hon på sin egen f-dag. jo, hon hittar en enkrona och springer direkt till mej, ger mej den och all lycka i världen. förbannat vilken tur jag har haft sen dess, (lördag) jag stupade och trodde att båda mina smalben skulle gå av, jag ramlade eller snarare drog omkull idag, ont i röven. jag har vaccinerat mej, fick vänta i 1 timma och 45 min, men det är ju bara roligt och mysigt att sitta där bland massa skrikande ungar illaluktande tanter och övertrevliga gubbar som tittar lite för mycket ner i ens urringning. tack älskade jannike, tack(:
nu ligger alltså en 50öring i vänstra skon och en enkrona i högra. detta kan ju bara gå bra!

Kommentarer
Postat av: jannike

Haha, my bad!

Jag önskar dej all lycka i världen! Den är nog bara lite trög i starten, du ska se att den kommer släppa på en massa tur så småning om. Min guldpeng följer nu med till Thailand iaf. Och tusen gånger förlåt att jag glömde satc-boxarna (jävla enkrona

PUSS PÅ ÄLSKLING!

2010-01-26 @ 06:49:58
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0