när jag var liten och svag

måste hylla en låt faktiskt. kan bli årets låt, eller nej. lite tidigt att ta ut årets låt redan dagen låt får det bli, och det kan även bli dagens låt i flera dager irad. http://www.youtube.com/watch?v=XC0RP3DnuNA&feature=related

ibland eller det händer mej ganksa ofta, och varje gång det händer blir jag fruktansväart irriterad på mej själv.. det jag pratar om är att tappa tandkräm!
det händer alltid när man har lite små bråttom, man står med skorna på och "ska bara" borsta tänderna innan man springer iväg och jobbar eller vad det är man ska göra.och pang, så slinker lite tandkräm ut, och den vita krämen slås mot som jag ofta använder, mina svarta kläder och det är en, ja kanske inte stor mej en fläck på bröstet och helt plöstligt så var outiften som man kanske har stått och bytt ut 248 ggr innan man bestämde sig för just det. och ja, då ska man självklart spilla! typiskt. detta hände mej igår och hästballe vad sschurig man blir. i-land problem, ja! men dom ett problem när man har brådis och ska iväg på nått viktigt.

sen så har jag tänkt på om man säger äpple eller äppel? och vad är skillnaden?!


Kommentarer
Postat av: puffe

puffe säger äppel =o)

2010-01-15 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0