ärlighet varar längst

min kollega. : vad ska du göra efter du slutat ikväll?.
jag: nja, typ. hem och sova. säger jag trött efter en dag på vero i mångkulturella kista och tänker på hur många ggr på en jobb dag som jag säger,: nej, vänta. nu kan du dra. och : och sen så kan du få trycka på den gröna knappen igen,(även fast det står, tryck 2 ggr på den gröna knappen).
iaf.
jag frågar tillbaka och får svaret: jag ska slicka fitta!

tack för att folk kan vara ärliga. det är tusan inte varje dag man får sig ett sånt ärligt svar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hhahaa, vilken knäppis:) Mysig fika, synd att du fick skynda.. :(

2010-01-10 @ 22:42:21
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0