älskade syster

jag sover med 3 täcken och 7 kuddar., inte för att det är kallt eller för att jag vill ligga med huvet högt upp, jag vet inte ens varför jag egentligen sover med alla dessa accessoarer om man kan kalla dem så. jag gillar nämligen att gömma mej under dom 7 kuddarna och ha t ex ett ben invirat i ena täcket och kroppen under ett annat och ena armen under de 3dje. detta innebär alltså att jag har 3 olika värmningar, eller alltså, jag känner värme på 3 olika sätt.. och det är nog det jag gillar. förstår ni?

nu har min syster åkt och det känns jätte jobbigt och tomt i hjärtat. just nu tänker jag på min syster och därmed saker vi gjort och jag gjort mot henne. då kommer jag och tänka på en sak som är väldigt elakt, vilket jag var när jag var liten... elak! med betoning på a., tack.
iaf så har jag en vän, en väldigt finulig sådan, hon gjorde detta och självklart skulle jag prova på.
så, om ni kanske har nån ni inte tycker om eller ni bara vill göra en ganska äcklig (tycker ganksa många) och rolig sak. så:
ta en burk.
prutta i den.
stäng locket fort som fan.
skriv öppna burken på.
slå in burken.
ge bort den til nån värdig själ.
och få dej ett gott skratt när den stackars själen öppnar burken och får en os av din prutt.

nu när jag läser detta, inser jag faktiskt att det är väldigt äckligt, men ack så roligt.
så, det här gjorde jag alltså, eller jag gav det till henne i födelsedagspresent för många år sedan måste jag också få tillägga.  vi har alltså ett levande exempel på "denna stackars själ" som får en sådan burk. just vid tillfället som hon öppnade den så slog hon mej... tror jag. men nu, idag, tycker hon det är förbaskat rolig sak att ha fått i födelsedagspresent.
skämtåsido. men det är kul. prova och var glad. du lever bara en gång.

nu vill jag också lägga in en låt som jag har fått eller som är tillägnad mej, från min syster... om jag bara visste hur man lägger in youtubeklipp. så ni får länken.http://www.youtube.com/watch?v=S-NziGE6DVY


Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är bäst, och en vacker dag skall du en exra fin fisros av mej <3

2010-01-12 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0