vissa äter upp varann efter samlaget

en sak som jag gör när ingen annan är med, som ni säkert inte kunde tänka er mej göra, iaf så ser jag på animalplannet när jag kan och är själv, mycket intressant tv tycker jag,. det är då tankarna börjar snurra, som vanligt i min hjärna. men när olika djur har samlag. deras sorts samlag skiljer sig så myckte från vårat tycker jag, eller så tänkte jag först. men nu i efterhand så kanske det inte är så olika iaf,. men det jag har tänkt på och undrar är. njuter dom lika mycket som vi gör? tycker dom att det är lika skönt som vi tycker, och kan djur bli beroenda av det så som människan kan bli beroenda av det? (bortsett från hundar, vissa hundar sätter på allt dom ser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0