jannikeochjag vi är goda vänner, fast än mycket olika, vi tycker om olika saker, jannike är lockig jag är rak, sisisisususuusu

snart kan ni inte eller ni ska iaf inte förvänta er några nya inlägg på anniemed längre.
istället så får ni följa jannikesochmin blogg under tiden vi är på upptäcksfärd i världen.
www.jannieochannike.blogg.se

annars så har det inte hänt så mycket idag, har haft eller har resefebernojja så det stinker eller stänker om det. varje gång mamma kommer med en ny moralkaka så hoppas hjärtat till och jag svettas lite mer än vad jag redan gör. men. allt kommer gå bra, jag har ju haft turmynt i skorna sen jag blev dumpad, såå?. förresten så är jag uppe i 2,50öre. MÅNGA BÄCKAR SMÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0