hare rama hare krishna

ni vet ibland känner man för att göra nånting galet, verkligen helt radikalt som ger kroppen en kick.
exakt en sån kick skulle jag behöva just nu. därför försökte jag klämma in en tid för tatuering, men fick ej eftersom thailand kallar mej alldeles snart. och fick därför ändra mina planer till att bara göra ännu en piercing, så detta var jag nu inställd på, och hur gick det, nej. ingen piercing heller, inget som ger min kropp en kick på det sättet jag vill. vilket kankse är smartast för tillfället, men det är ju faktiskt vid just sånna här tillfällen man inte vill vara smart. man vill bara göra det som faller in i huvet. så, när jag är i detta tillstånd eller på detta humör det är då jag lyssnar på bollywood musik och dansar av mej kläderna, gör vågen med armarna och målar en prick mellan ögonen.
http://www.youtube.com/watch?v=NT5aIfIC-jM
 
för att sätta lite spänning i min tillvaro så kanske jag tar bussen tillbaka till sthlm, det ger mej sånna humörsvängningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0