din rövstorlek

häromnatten så kunde vi inte sova, så vi gick in på ett väldigt intressant ämne som jag var tvungen att skriva om här i bloggkvarten.
iaf så började vi prata om sex, som sedan glev över på olika ställningar över till bakifrån, doggy, kallla det va du vill men iaf när killen kör på tjejen bakifrån. alltså så kom jag med kommentaren: jaaa men killen ser ju allt när han står där bak och pumpar. vännina: va? vad då allt annie? vad menar du?
jag: jaa, men allt, tänk dej själv om du svankar upp som fan, det klart man ser allt!

iaf så kom detta som en shock för henne, och därför måste jag berätta detta för er andra också, för ni visste väl att man ser allt?, verkligen allt när man är i den positionen?. men, bli inte avskräckta nu, för i just den stunden så antar jag att killen tycker det är ganksa hett... så behöverinte försöka skyla er eller sluta svanka eller spänna rumpmusklerna, för det ser bara osexigt ut.  släpp lös, må bra och va vild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0