cullen och jag

Jag vill också ha övermänskliga krafter.
Jag vill också att ett gäng möss ska sy upp mina kläder gratis när jag inte ska ha något att ha på mig.
Jag vill också vara superfräsch när jag vaknar utan blygdläppar under ögonen.
Jag vill också springa mot den jag älskar i spöregn, slänga mig runt hans hals med benen runt hans midja, få en våt hårslinga varsamt bortstrykt från ansiktet och på det en mycket passionerad kyss.
Jag vill också kunna göra en helikopter av ett gem (macgyver)
Jag vill också rulla runt och skjuta med häftiga vapen utan att förmodligen skrika som en liten flicka och (främst)utan att kunna dö.
Jag vill också kunna prata med långa konstpauser utan att bli tagen för en alkoholiserad knarkare.
Jag vill också ha passande bakgrundmusik som automatiskt sätts på under känsloladdade situationer under livet gång.
Jag vill också kunna gå hem utan en sko från krogen(?) för att sedan bli upphittad av min framtida prins som hittat den.


men det västa av allt är,... livet är ingen film!
och detta kan jag må innerligt dåligt över(?) inte skämtåsido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0