för oss alla

Det finns olika kategorier av killar.

1. Vänner. Bara vänner. Man kan berätta detaljerat om vad som hände senast i sänghalmen och hur mycket mens man har. vänner är vänner och man gör ingen skillnad på tjej eller killkompisar. Skulle jag hoppa i säng med en väninna? Man ska aldrig säga aldrig.
Här ingår även ex, sålänge man kommit över varandra helt.

2. Backups. Kan man inte se sig själv med killen tillsammans i en Ralph Lauren ad så är han men stor sannorlikhet inte min mr right.  Då hamnar han här. Man svarar på smsen för att alltid ha dem där. För att mobilen ska blinka och plinga med jämna mellanrum de dagar ingen bättre smsar. Jag vet att alla har sånna.  Och hur märker man att man själv är i det facket? 
"Det var länge sen man sågs! Ut i helgen? ses?" 
Översatt:
"Jag har gjort slut med min brud. Är kåt o vi hade trots allt bra sex. Dra hem sen och knulla?"

3.  Vad-fan-tänkte-jag-med-killar. Dessa killar pratar man helst inte om. Pratar man så tar man det fort och mumlande.

4. Mr kompliceradPajkastning och maktkamp. Här har man koll på vem som smsade senast, exakt vad som sades och med vilken grad inlevelse. Här gäller det att vara listig. Är man inte det fungerar alltid "Det är inte du, det är jag"  eller "vi kan väl vara vänner" . Man träffas och slutar träffas, back and forth. Båda vet att det aldrig kommer fungera men eftersom man vill ha det man inte kan få, så man fortsätter.

5. Framtida man. Mannen som berättar hur vacker man är t.o.m när man ligger på bb och krystar huvudet lila och det ser ut som att huvudet när som helst skulle kunna flyga av kroppen som korken på en champagneflaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0