alla får ligga

gick på toa på central station, skulle jag inte gjot. tydligen så funkar inte låsen, även fast man låst. sitter och gör mitt, och plötsligt så rycks dörren upp. lite generat så nästan skrikar jag väl ut,DET ÄR UPPTAGET. han blir väl lika rädd och generad som mej och stänger dörren igen. under tiden jag står och tvättar händerna så tänker jag att fy fan vad detta är pinsamt, verkligen, pinsamt! men nej, jag tar mej själv i kragen och säger högt till mej själv, nej detta är inte pinsamt, för vi kommer aldrig mer träffas, aldrig i hela mitt liv! går ut från toaletten stolt som tuppen och vidare till min buss,. allt var primaoch lungt och jag hade nästan glömt bort händelsen tills..... han kommer på bussen, och sätter sig brevid mej?. då svämmar jag över! tyst som en mus satt jag hela resan när han dåochdå tittade lite snett mot mitt håll och log....
på tal om att kommapå, eller ja!
den sista natten i gbg hos min syster, så väcks jag av inte mindre än sex. alltså inte jag, sex. utan grannen, och observera att jag väcks av detta, hon skriker eller jag kanske ska säga tjuter som en stucken gris. medans jag låg där och lyssnade på deras akt så gick tankarna om att det kan faktiskt inte vara såååå jävla skönt för henne där inne, inte alls faktiskt, om man lyssnar på tonen hon har i hennes tjut så är inte det "ååh, vad skönt, mer!" nej mer... "åh vad skönt,..... jag låter såhär för att du ska tro att jag har det skönt och att du ska komma fortare om jag låter sexig."
jag satte på tv´n och somnade till rösterna av tvshop och abtronic.

när vi ändå pratar om detta så har jag hört många väldigt roliga historier på sista tiden om hur föräldrar som har kommit in eller hört eller självaste barnen har kommit in under tiden föräldrarna har hållit igång. hur man råkade glömma telefonen på eller att man trodde alla andra sov,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0