mitt liv är underbart!!!

fredag den 13 är det idag och skrockfull som jag är borde jag helst ligga inne under nått gammalt hela dagen, (kanske också för att jag har fått en finne i pannan som är större än vulkanutbrottet eyjafjallajökull) men idag är det min dag! inte min dag på så sätt att jag fyller år eller nått men det är kaitlabb-arnas dag idag. och därför ska jag göra om denna fredag den 13 (otursdag) till en tur dag.


en sak som jag nu har gått och stört mej på är att jag inte har nån pojkvän... inte så att jag faktiskt vill ha det, för faktum är att jag fortfarnade är förbannad på killar, ta det med en nypa salt!
iaf så borde man ha en pojkvän fööööööör allt verkar va så mycket lättare då.
tex i jobbsammanhang.
p.s jag hittar på nya namn.
chef: kan du jobba imorgonkväll? eller ska du vara med peter?
arbetande: jo eller jag kan jobba...
chef: nej men jag förstår, va du med peter istället, (största smajlet ever) ANNIE KAN JOBBA.....
arbetande: okej!!!
chef: annieeee,,,,, kan du jobba imorgonikväll??
jag: ööhm, tänker..... min syster är ju här och vi träffas ju inte så ofta men..... tänker igen, hoppas på att hon själv kan jobba... men neeeeeeej, för att min syster verkar ju inte alls betyda lika mycket som en pojkvän gör???

och detta är jag alltid med om. missförstå mej inte för jag älskar att jobba, verkligen det är det bästa i livet!!!! men bara för att man inte råkar ha en pojkvän så tror alla att man inte har något annat för sig, och när man inte jobbar så tror dom säkert att man sitter på FIRSTDATE.COM och försöker hitta sin soulmate!

som häromdagen så pratade jag och en vän, det står mellan dom 2 till att få en tjänst. ena tjejen säger att hon tycker hon har mer rätt till tjänsten fööööör, jo hon har ju pojkvän här på gotland.
och jag? vad har jag? bara för att man inte har pojkvän verkar man därför inte ha nått att stanna för här på gotland heller. så jävla mycket bull!

så från och med nu, i mitt nästa jobb sökande eller CV så kommer det att stå jag har pojkvän och jag älskar honom över allt annat och han är den bästa som finns, han ger mej alltid massage, diskar och städar alltid, följer mej alltid till tunnelbanan, ger mej alltid frukost på sängen, och somnar aldrig innan mej för det gillar jag inte, tittar mej ofta djupt in i ögonen och säger hur mycket han älskar mej och hur underbar jag är, skickar alltid en massa sånnadär gulliga sms som alla singlar hatar för man ser hur det skiner upp i "dennes" ansikte så fort hon får ett sånt sms, han har sex som en gud, slickar mej minst 5 under ett sex och ger mej orgasmer alll niiight long!!!!!

i CV`t ska jag även ha med meriter, där alla andra brukar skriva.: om andra jobb, språk eller annat dylikt.
i mitt CV kommer det stå.
MERITER: HAR POJKVÄN!!!!!!!!!!!!!

va?, jag hörde inte vad du sa? bitter? hööö? vem? jag?. jag är aldrig bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0