suddenly i see

Ibland är det svårt att läsa vad singelbrudar är ute efter. Ja, brudar. Jag tänker speciellt på mina väninnor.
Ett sätt att kontrollera det är att kontrollera frisyren på muttan innan utgång, fest eller sammanhang där det finns risk för sänggående med en man (eller kvinna om det nu vore så).

Har hon inte rakat muttan kan man dra slutsatsen att hon vill ha kul med oss tjejkompisar och man kan räkna med att man håller ihop under kvällen. Kanske i sådan mån att hon står flåsandes i nacken på en och väntar när man själv har någon att mysa med.

Har hon däremot ansat sin käreste kan det betyda annat.

1. Har hon absolut ingen kille på g så beror det på vilka ställen man tänkt att dra ut på. Är det risk för att ex:et är där(eller någon annan hon haft tycke för som hon påstår sig vara över) så har hon fortfarande hopp om honom. Om han inte är där är hon öppen för förslag och man kan inte räkna med att man håller ihop under kvällen.

2. Råkarkillen som  hon spanat in tidigare vara där så är hon intresserad. Oavsett om hon lådsas som något annat. Så alltid när mina vänner säger "åååh nej han kommer vara där!!!"(och indikerar på att killen är jobbigt efterhängsen) så är min följdfråga "har du rakat muttan?!". 


 Sammanfattningsvis. Vill man inte nuppa, välj oansad mutta - ett modernt elstängsel över skruttan.

Kommentarer
Postat av: puffe

haha du har ju helt rätt

:oD

du är för go i dina tankar och funderingar du. puss

2010-08-29 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0