lolitaochkex

mina katter och jag.. det är dom jag hänger med dagarna långa. dom pysslar med mej, dom syr med mej, dom ser på tv med mej, dom sover med mej, dom delar sina hemlisar med mej. allt.
och just vid denna sekund ni läser detta så förstår ni exakt hur tråkigt jag har det.
på några dagar har jag nästan plöjt igenom hela satc boxen.. jag har hunnit pyssla, göra örhängen och smycken, gjort om en massa kläder, sytt och klippt.
och imorgon ska jag börja ett nytt projekt som kanske kan sysselsätta mej i några extra dagar.
jag ska köpa tyg och sy mej en fräsig klänning.
observera att jag också har bakat, bröd och kladdkaka. och idag var jag mycket nära att göra scones.
så, om ni vet nått roligt som man kan göra när man är........ MELLAN 2 JOBB?!. så skriv.




- varför är man I en film, men PÅ tv?
- pizzor är ju runda... varför levereras dom då i fyrkantiga kartonger?
- varför har "flickan i havanna" och i ett hus i skogens slut" samma melodi?
- hur kommer det sig att vi lyckades skicka upp folk till månen innan vi upptäckte att man kan sätta hjul på resväskor?

Kommentarer
Postat av: jannike

Jag vill se tån! Släng upp en bild och vsa :D

2010-04-15 @ 20:44:37
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Innan du syr och klipper i dina kläder vill jag ta mig en titt:)

Kanske en rensning någon helg med en låda vin innan lite utgång? :)

2010-04-15 @ 21:15:53
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0