min tånagel och jag

lite sjukt men, jag hade tänkt att berätta om min tånagel.
om hur den har mått dom senaste 3 veckorna.
tänker inte gå in på hur detta hände.

men skulle kunna göra många gemförelser och annat, eller bara säga att det är en lös tånagel som ser jävligt oattraktiv ut. men jag väljer att göra jämförelsen med en kille.
man skulle kunna säga att min tånagel är som en kille, ibland på ibland av,  ibland vill han(min tånagel är nu en han) vara på och ibland av, han kör liksom spelet. ibland tror man att han ska lossna och släppa mej fri men dagen efter sitter han fortfarande kvar och håller mej fast. han har alltså hållit mej fast gjort mej illa, gjort så jag inte kunna badat, inte sprungit i 3 veckor. och så fort han släpper mej så kommer han göra mej ännu med illa vid genom att inte finnas kvar, därav kommer jag ej kunna bära några fancypancy snygga skor där man visar tårna i sommar. han har även varat ner många strumpor och äcklat många personer. som en kille bara kan göra, ni vet!!! vara varig och äckla människor. han gör mej riktigt förbannad. därmed vill jag säga att denna kille(min tånagel) är jävligt äcklig, förstör mitt liv och och är som min tånagel.

observera att jag bara sa en kille inte alla killar.

Kommentarer
Postat av: veronica

puss (?) på din äckliga lilla nagel. tejpa fast den...eller nåt... ;o)

2010-04-05 @ 17:29:23
Postat av: Anonym

egentligen skulle vi kunna kalla din tå för kukhuvudet och med det vet du vad jag menar ;) haha

2010-04-05 @ 18:18:57
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0