mina kläder och jag

1. ååååh jag älskar google! älskar äälskar älskar älskar! jag sitter och smeker tangenterna med fingertopparna med huvudet tre cm från skärmen och flåsar uppspelt ända tills jag kommer på något att googla. Ibland trycker jag bara slumpvis på några tangenter och så kirrar google resten och skriver förslag på ord. Så läser jag lite om det och googlar ofta vidare på det. Så hållerr jag på så. SJUKT KUL!!!! eller hur?!!!! va? inte?

2. idag är mitt rum som en varm sommardag. jag går runt,skuttar, gör kullerbyttor, leker kurragömma, provar hattar, provar klänningar, provar alla mina kläder, klipper, sliter, syr på knappar, syr om, syr in, syr på, klistrar, limmar, idag är jag en sommarängel, jag vill att det ska bli sommar nu!

3. jag har en vän. eller nej.( innan jag börjar historian vill jag tillägga att jag endast hört denna lilla historia av en annan som hört den av denna människa det handlar om, alltså kan den ha gjorts om lite.) iaf! jag har en vän som hade plockat blåbär en dag, lite senare pa dagen när hon hade alla blåbär i köket så ska hon gå in och smaka ett,..  tog upp ett från golvet(lite skit ränsar magen) efter några sekunder förstår hon att det inte var ett blåbär hon hade tagit upp från golvet och smumsat i sig i käften, det var en fästing. med fullt av blod i munnen så tänker jag...
 hon behöver iaf inte oroa sig om att få i sig för lite järn.. iaf inte på ett 1år! 

4. ge aldrig ett one-night-stand oralsex..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0