evigt solsken i fläckfritt sinne

detta tänkte jag på inatt när jag ej kunde sussa.
att, varför vill man alltid att det ska vara de det inte är?.
typ som nu! det är vår medans jag vill att det ska vara sommar, jag står i mitt rum och provar 100 000 tals olika sommaroutfits, men när det väl är så varmt så jag han ha klänning med bara ben eller shorts, ja då. då kommer jag tycka det jag provar nu är skitfult. samma sak på sommaren, då provar jag ut höstkläder, och till vilken nytta? eftersom jag vet att jag inte kommer vilja ha det när hösten verkligen slår in.

varför kan jag inte leva i nuet? jag tänker alltid framåt eller bakåt, vill inte alls att det ska vara denna tidpunkt, jag vill hoppa fram till när cecilia kommer hem eller jag åker till gbg eller när jag börjar jobba på riktigt, när det är sommar eller tillochmed nästa jul, jag vill åka till thailand igen, eller.. jag längtar tillbaka till thailand, jag vill vrida tillbaka tiden och leva i nuet i thailand. eller vrida fram till alla dom bra sakerna och hoppa över den tråkiga vardagen. förutom att jag inte har en tråkig vardag som ni läser här i min otroligt roliga bloggggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0