eat me

denna fråga var med i veckorevyn för ett bra tag sen,  "fråga hannah"- handlar om sex och grejjer.

"Min Sambo äter snor"
Min sambo som är 30+ äter snor och gojs ur ögat. Han kan göra det även bland folk, så när vi umgås med andra är jag hela tiden nervös och orolig att han ska göra det. Så när hans hand är på väg till ansiktet knuffar jag till honom för att avbryta det han håller på med.
Jag har tagit upp detta då jag tycker det är riktigt äckligt. Först så sa han att han skulle sluta, men nu säger han att han inte tänker göra det, men att han kan sträcka sig för att inte göra det offentligt. Jag har blivit uppfostrad med vett och etikett och detta kan jag bara inte acceptera! Vad ska jag göra?
Han säger att han känner fler som gör likadant och att det inte är något konstigt.
Detta går ut över vårat förhållande. Hur kul är det att kyssa honom liksom?
/Mia, 25

Svar:
Ärligt talat så tycker jag din kille låter skitjobbig. Jag kan knappt förstå att han är på riktigt och drar till och med lite på smilbanden för att jag inte riktigt vet hur annars reagera på detta. Jag menar, hur viktigt kan det vara för honom att fortsätta med sina äcklerier? Är det så FRUKTANSVÄRT viktigt att äta snor och ögonbajs kan han väl passa på att göra det på toa där ingen ser honom? Och så kan han säga till dig och alla att han slutat. Vissa grejer tycker jag gott att man kan behålla för sig själv, för sin egens, andras och passionens skull - och det här är en sådan sak. För precis som du säger, hur tänd blir du på honom när han sitter och smaskar på sitt eget kroppsslem? Nä, det du kräver är inte speciellt mycket begärt. Säg till honom att du skiter fullständigt i om hans kompisar är lika äckliga som han, det gör inte saken bättre (och är förmodligen massa skitsnack). Annars kan han ju fortsätta snuska sig och se hur många sambos han kommer få i fortsättningen. Inte så många om jag får dra en kvalifificerad gissning...


och med detta.... så vill jag dra slutsatsen som jag har sagt eller som jag kanske tillochmed säger varje dag.
DEN ENA KILLEN ÄR VÄRRE ÄN DEN ANDRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0