varför har NV elever ryktet om sig att vara tråkiga?

glad har jag varit nästan hela dagen. började med att N lämnade mej i hans lgh i karlskrona imorse, enochannan tår fälldes då(dåligt på dagen), väl framme i sthlm mötte jag upp cecilia och hennes jobb, som är min förövrigt nya vän, espressohouse. där kan man hitta gott kaffe, goa bullar, en fräsh brud vid namn cecilia och mej... man kan även hitta nya vänner där, vilket jag har gjort. idag var det andra gången jag sitter och småsnackar, eller småsnackar och småsnackar, vi har en livlig diskussion om livet, gud, människan och swineflue. japp, min nya vän vad nog en ca 50 år, hette säkert eva lundin efter en låda vin...
min andra vän där på espressohouse är inte lika intressant, hon och hennes man var ca 70 och hette kanske , berit och lars, och dansade folkdans.
.... min dag var det jag berättade om ja, började jobba 18.00, vem fan börjar jobba i en klädbutik kl 18.00? när vi i visby stänger så dags. fel! slutade 22.15 och är hemma nu. jag är råtrött.

plus detta, denna dag. när jag idag var i kista centrum för att hämta mina nycklar och skulle vidare tilll fridhemsplan så ser jag när jag är i rulltrappan att tuben står där, så jag smiter smidigt förbi i rullkön och börjar mina löparsteg mot dörröppningen, smäller rakt in i en gubbe, han fick ingen ursäkt bara ett argt mummlande från mej för jag tänker fanimej inte stå och vänta hela 10 min tills nästa skulle komma. PANG, och jag är fast mellan dörrarna. min feta röv var fast utanför medans kroppen var inne.. japp!, tror sthlm fortfarande har nått emot mej. sluta straffa mej.

min helg har iaf varit jätte bra för er som vill veta, N är också bra för er andra som vill veta. och förresten så har jag tänkt på detta med pömsig, (vuxenspråk) kan man någonsin vara pömsig? och vad fan exakt menas eller menar dom med det isf?.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Pömsig. Från mina trakter betyder det ju helt enkelt att man e "trött efter sex" himla intressant det där. För föräldrar säger ofta till barnen. "eeee du lite pööööömsig gumman" det växer man lixom upp med. Men när man blir 15å frågar sin kompis "eru pömsi elle?" när ngn gäspar. ja då får man ett hånskratt istället...eftersom personen i fråga inte alls haft sex och är sexuellt utmattad... Jaaa du annie...red nu ut detta!

2009-12-01 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0