to write love on his arms

japp, straffas det gjorde jag! jag tror jag bara blev lite smått förkyld(pga att man är dumihuvet och använder skinnpajen nu) men jag hoppas faktiskt att om det nu finns nån jävla influensa som heter svinisen, så hoppasjag på gud att det var en släng av svinisen jag fick, alltså blev jag straffad!

iaf, så känner jag att sthlm inte är min grej, tror jag? eller känner jag? eller jag vet inte för just nu håller huvet på att sprängas pga att jag tänker på sthlm och hur och vart och när?, så om ni inte riktigt fattar vad jag skriver just nu så är det förståligt, för ungefär så hörs och känns och ser allt ut i mitt lilla huve.
ledig i 3 dagar och det första jag tänker är att jag måste hem, hem till mammaochpappa, hem till jannike, hem till kissarna och hem till lukten, doften i vårt underbara hus. jag tror jag aldrig uppskattat doften av vårt hus så mycket som jag gör nu, plus detta, att det redan luktar gott så hade pappa bakat bröd, så när jag kom hem inatt från båten doftade det ännu godare.

dagarna på gotland ska spenderas väl, idag har jag njutit och jobbat, jobbat på en underbar arbetsplats med dom finaste kollegorna ni kan tänka er och den bästa chefen som finns. ska jobba imorgon också, kvällarna ska spenderas med mammaochpappa, och på onsdag så ska vi till wallers, trevligt gotland!

juste, till råga?. plus detta, att jag inte gillar sthlm allt för mycket har väl sthlm stad straffat mej med! med att göra så jag ramlar... i en rulltrappa! tack sthlm! tack för såren på benen och dom fantastiska brön/blå/lila blåmärkena på mina sexiga spiror.

nu  ska jag käka brödet som pappa gjort och drömma mej bort, nej inte bort utan önska att niclas vore här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0