niclas i mitt hjärta

har umgåtts mycket med cecander sen jag kom hit och det är mycket uppskattat från mitt håll, och deras också hoppas jag.
så, idag jobbade jag min första dag i kistahålan och det känns jätte bra faktiskt, har fått bra med tider och personalen är bra hittills, jaja inge mer om det tråkiga.

den 16 februari åker vi, och den 2 april kommer vi hem, allt känns underbart och jannike bokade och fixade klart allt idag. det kommer bli så bra tror jag, och det är just det som håller mej igång till att jobba så som jag gör just nu. ( obs, tänk att jag skriver så när jag bara har jobbat en dag...)

i helgen kommer niclas hit, på tal om niclas....
när jag var liten så sa min mamma ofta,: är du pömsig? och jag sa ofta själv också, jag är pömsig. och alla dessa gånger mamma frågade detta så sa jag ja..
häromdagen så slog jag upp vad ordet betydde, det betyder (på barnspråk) att man är trött och (vuxen språk) att man är sexuellt utmattad... vad menade mamma egentligen??
(och sen när fan fanns det barnspråk och vuxenspråk?)

och vad fan är det för fel på comviq? eller är det bara min mobil som inte har nån jävla nätåtkomst?

Kommentarer
Postat av: jannike

Hahaha, jag älskar hur man i så fall kan förväxla detta ord. :D tror inte att alla snappar direkt vad man menar i alla situationer. <3

2009-11-03 @ 23:37:42
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill följa med er!!!



Hehe, pömsig;)

2009-11-04 @ 00:17:21
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0