mycket på hjärtat

undra vad detta är?, efter att jag skvivit om svinisen igår här på bloggkvarten så blev jag sjuk... lite smått sjuk iaf, och sen nu imorse så säger marianne att svinisen härjar runt här på branbacken?. nu straffas jag!

just nu längtar jag hem enormt mycket, jag längtar efter att få känna doften att vårt hus och få mysa med mina katter, höra mamma sjunga på morgonen och pappa snarka. jag längtar till december, jag vill ha jul nu, så fort det blir december så kommer jag se ett slut på detta och det känns skönt. då vill jag vara hemma och göra pepparkakor och lussebullar, daim och dricka julmust. jag vill ha niclas här runt omkring mej men han är långt borta nu, alldeles för långt borta. jag vill vara på gotland så emelie jannike och jag kan ses när vi vill, så emelie kan vara bullmamma, jannike ska lira musiken och jag vill bara känna deras närhet och kärlek. 
jag längtar efter att få gå in på veromoda visby och krama om mina underbara kollegor som jag saknar här uppe, att få jobba lite och skratta med löken och puffe, jag saknar er! 
jag längtar till julen då mysan och wille(willsan) kommer till gotland, och vi ser på ensamma hemma, klämmer på alla julklappar och äter upp all daim.
jag saknar så otroligt mycket just nu.
jag längtar till den 23 december när jag åker hem, hem till mammaochpappa och alla jag håller kärt om hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ÄlsklingsAnnie! Snart så! Tiden kommer gå fort!! Jag kommer till dig om 9 dagar, när jag åker är det typ 10 dagar kvar av nov, sen är det december!! :D Och då är det inte långt kvar till jul :)



PUSSPÅDIG/Bullmamma

2009-11-10 @ 16:10:52
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0