moby

juste i tidigare inlägg glömde jag berätta en liten, bara liten detalj (om den kissande sonen på fridhemsplan), pappan tog ju upp en tom petflaska som han sedan sätter framför pojkens snopp... efter så sätter han på locket och sätter den i ryggsäckes sido fack (som finns bara för att ställa sportdryck eller dylikt) och tro mej... detta var dylikt! det var nästan så man såg att det ångade sig om flaskan,... en förfärlig syn en lördags morgon med sol och allt!

kanske inte som många vet men iaf några så är lila en av dom fulaste färgerna jag vet, eller den kan nog utnämnas till faktiskt den fulaste färgen jag vet. iad så såg jag iaf en tant på tuben. hon hade på sig: lila klänning, lila kappa, lila diadem, lila örhängen, lila diamant i ringen, lila "botten" i klockan, lila väska, lila överallt, till råga på detta är dessa olika ateralljer?, lila saker hon bär... är i olika nyanser. tjusigt värre.
vet faktiskt inte varför jag tycker just lila är så hiskeligt ful, men det finns då ingen som passar i färgen.
jag har verkligen tittat mej runt och kollat mej för, på olika nyanser av hud, hår ögonfärg allt, och det är inget eller ingen som passar i färgen. så snälla!, om nån av er känner nån eller vet nån som faktiskt är fin i lila, skicka bild för fan... måste få se nån som passar i denna gräsliga färg.

imorgon är jag ledig, ska träffa kakan, tvätta, packa, beger mej nämligen neråt i landet på onsdag kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

onsda! hihi...klockan 21:00...I know!

2009-11-24 @ 10:44:33
URL: http://charmig.blogspot.com
Postat av: matilda :)

jag håller med dig, jag hatar färgen lila. men en kvinna som faktiskt kan bära upp den färgen är eva langoria, kolla här :http://stylefrizz.com/img/eva-longoria-marchesa-met-gala.jpg . är hon inte snygg? :) men dem andra som bär lila kan slänga sig i väggen!

2009-11-24 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0