länge leve svinisen

svinisen, det står överallt om denna influensa, nästan lite för mycket för att jag ska tro på det till ochmed.
och överallt pratas det om vaccinet och allt man inte ska göra och göra för att inte få svinis.
kunderna pratar om hur man inte ska röra kläderna, på bussen/tuben/ tåget så pratar den som siter brevid om hur man inte ska nudda varandra och man ska inte andas den luften jag har haft i i mej precis, nej, för då kan man få svinis. iaf så börjar jag sluta tro på detta!

tydligen, detta har jag hört iaf, det var en kvinna/tjej som tog detta vaccin och ja vadfan hände, det slog slint i huvet och hon kan bara gå baklänges nu... grattis! vaccinet kan ju fan förstöra livet mer än själva svinisen kan göra.. typ! sen har vi och ska 4 åriga kevin som ännu et exempel till att inte ta detta "farliga" vaccin, kevin 4år, tog spruta mot svinisen och slutade andas,... föll i koma! jaha, vad händer med världen? ska alla dö eller bli konstiga- konstigare? för att man inte vill ha svinisen och försöker sig ta nått dåligt jävla vaccin som förstör?!.
skämtåsido.

Kommentarer
Postat av: jannike

Jag har bestämt mej för att ta vaccin mot svinis innan vi åker till Thai, får hoppas att jag inte börjar gå baklängs efter de, hade blivit så jobbigt på vår resa då ;) PUSS PÅ DEJ SJUKLING!

2009-11-10 @ 12:25:21
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Malin

Grejen e ju den, det finns egentligen ingen svininfluensa. Det här är den nya terroratacken. Att få alla att ta "vaccinet" fast det egentligen är ett chip som sätts in i armen. Så att "the government" alltid, från och med nu, har koll på dig. Tänk på det. hahaha!

2009-11-24 @ 10:41:58
URL: http://charmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0