jag nös, sen nyste jag en gång till

nuni, nu ska ni få höra nått som iaf kommer få mina nämaste vänner att häpnas...
jag sitter och lyssnar på eminem.. är inte det, ja är inte det, nått?!.
en låt iaf, nu. house.

iaf, tack matilda för bilden på eva, ja, hon passar faktiskt i just den färgen, helt okej, eller kanske inte passar men ja som du säger så bär hon upp den. men jag vetifan om hon bär upp klänningen isig, för den ser faktiskt bara ut som en stor bakelse av 1000lager glasyr. men sen är den lila som hon bär inte riktigt lila, den kanske mer går åt hållet mörkröd, med en liten släng av lila inkastat. men tack matilda. men jag tror jag behöver lite mer bevis i form av bilder för att verkligen bli övertygad om att det finns folk som faktiskt klär i lila.

vad hände med blondinbella? vad hände? på riktigt?. blond, brun, nu ser hon ut som en tant i håret, det är fruktansvärt fult just nu tycker jag, och hur kommer det sig att hon klär sig och ser ut som en 35 åring i anstiket, håret och kläderna? vill man se ut som 35år vid 19års åldern? fan jag började ju nästan böla sönder mej när jag blev erbjuden sittplats, och inte fan ser jag ut som 35.... eller äldre,. har funderat lite mer på den incidenten förresten, jag tror hon raggade.... eller så ville hon faktiskt bara vara helt ärligt snäll.. och jag som trodde att det inte fanns snällhet här i sthlm? hm! iaf blondinbella, vad gör hon? jo, hon läser böcker äter chocklad, åker på spakvällar med nils och har myskvällar med andra par, skulle faktiskt inte förvåna mej om hon förtidspensionerar sig vid åldern 35.. med nils såklart. för dom jobbar ju som ett team, som vi alla säkert har läst henne skriva enmiljontvåhundratrettiotre ggr i sin blogg.
tackbella för sån rolig underhållning, tack!

förresten så vet jag fortfarande inte, säger man nyste eller nös?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken eva har en lila klänning? :)

2009-11-24 @ 12:25:58
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/
Postat av: matilda :)

haha, jag håller med dig :)

2009-11-24 @ 17:14:26
Postat av: jannike

Annie, jag älskar att du tror att alla är lebbar. :)

2009-11-24 @ 19:42:40
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0