jag gör en touchdown

 jag har blivit enormt känslig, grinar,bölar och fäller tårar titt som tätt. har nämligen kommit på att det är en person som har öppnat mej, eller det låter fel, eller? öppnat mej för känslor, antar jag!
iaf, som ni kanske har märkt så har jag gått och kärat ner mej, jajaja. och detta har då medfört att jag har blivit extremt känslig, kanske både negativt och positivt.  mycket positivt är ju att jag har N i mitt liv och allt där till med honom, blablalba, ni vet! det negativa är dock att jag inte alls har nån kontroll på mej själv och mina känslor, vilket känns frustrerande och jobbigt många gånger. då jag hamnar i känslomässiga situationer. förut kunde jag hålla band på mej själv och känslorna. men som folk säger, när man är kär gör man galna saker. och tro mej, ni skulle bara veta vad jag gör nu!
vet inte riktigt vad eller vart jag ville komma med detta mer än att skriva av mej och säga hur känslig och hur öppen jag har blivit med känslor. och där fick bloggen sig en käftsmäll med sin dagsranson av känslomässiga ord.

förövigt har jag tänkt på varför folk ofta äter tacos på fredagar?

Kommentarer
Postat av: jannike

...det har jag också alltid undrat... varför? gott? näää!

2009-11-17 @ 22:07:44
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0