i´m a lover not a fighter

jag skrev när jag blir gammal inte att jag redan är gammal...
igår så blev jag kallad tant och detta har hänt ett antal gånger, inte bara jag som blivit kallad för detta utan även mina vänninor, obs!!!!! jag är nyss fyllda 19 år. , jag har nästintill vant mej med att bli kallad tant, eller jag har iaf börjat acceptera detta nedlåtande uttryck, men..... idag så står jag på tunnelbanan, OBS står upp!!! en tjej, tjej säger men nämligen till folk som är i 19 års åldern, inte tant!!!! hon tittar lite snettuppoch bakåt åt mitt håll och tittar på mej, säger oj, vill du sitta här???? och reser sig, ,.. vaaaaaa????????
just nu sitter jag med munen på vidgavel så alla äckliga flugor kan flyga in här, frittfram. för jag är så jävla chockad. hur gammal är jag? egentligen?.

nog pratat om detta. iaf, min chef kan inte gilla mej allt för mycket,?. hon blev med än glad när jag kom med beskedet om att jag inte kunde jobba här uppe från jul till nyår... och innan jag sagt att det bara gällde jultillnyår så sa hon glatt, : jaha, så du kan inte jobba här längre?(med en glad ton). jag skiter fullständigt i henne och kör mitt race, för nu jävlar ska jag visa vilken säljare jag är!

blir nog inge med inlägg senare, eller förvänta er inte det..
ska hämta niclas nu, och sen lär jag vara jävligt pömsig...

Kommentarer
Postat av: jannike

Amen fy fan Annie, sluta gör världen avundsjuk. Haha, när du är pömsig på vuxenspråk så lär jag vara pömisg på barnspråk. ;)

2009-11-05 @ 21:36:44
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah! Tant-Annie;)



Bra stå på dig när de gäller din konstiga chef!!! ;) Du är stark!!

2009-11-05 @ 23:20:50
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0