han fes

the art of farting, här kommer lite mer, och för er som är en aning känsliga bör ej läsa detta.
för det första så får jag sms idag, av en vän som lyder: min bajskorv såg exakt ut som hästbajs. luktade exakt som hästbajs hade samma storlek och allt. vidigt, inte konstigt att jag hade ont i magen., detta sms fick mitt arbetspass att bli mycket roligare.
iaf så har jag en till sak som jag undrar, det är såhär att när kvinnor hamnar, eller hamnar? det är ju inte så att man väljer att hamna i det, men iaf när kvinnor får mens så, eller mina väninnor och jag iaf, blir lätt lite gasiga i magen.. det är liksom så att det bara inte går att hålla in det. hur kommer detta sig? bara för att man börjar blöda lite?, så ska man fisa ut hela magen. fattar inte?
juste, killar... tjejer fiser också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och kramper i ringmuskeln

2009-12-01 @ 11:38:07
Postat av: ali

sa under en lång period till min b-friend att tjejer varken pruttar, fiser eller bajsar. & gör dem det så luktar det hallon.

av ngn anledning verkade han nästan tro på det.......... varför!!!!?

2009-12-17 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0