fyll dej

japp, jag tänker väldigt mycket! nyss såg jag även carola på tv:n. vilket inte är en sån himla vacker syn för min del, varken till utseende eller personligheten har gjort bra intryck på mej. iaf så beundrar jag henne lite, trorjag. hon såg ganksa knubbig ut., vilket är underbart! jag är ganska trött på att man hela tiden ska se så slank och smal ut, och om man har former och kurvor ska man trolla bort dom med kläder som får dej att se smal ut. att det finns guider hur och vad du ska bära om du har för stor rumpa, mage, höfter, axlar allt!
jag tycker bara att man ser så jävla hurtig och glad ut när man har lite, när man är välfylld som jag t.e.x.
framhäv dej, visa dej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0